Önde gelen Blockchain oyun, Metaverse ve dijital emlak şirketi Animoca Brands, müzik Metaverse platformu Pixelynx Inc’in çoğunluk hissesini satın aldığını duyurdu. Pixelynx, Deadmau5 (Joel Zimmerman) ve Richie Hawtin’in (Plastikman) bir platformu olarak bilinmektedir. Platform aynı zamanda müzik ve oyun endüstrisi girişimcileri Ben Turner, Dean Wilson ve Inder Phull’un bir ürünüdür. Müzik sanatçıları ve teknoloji uzmanlarının bu karışımı, Web3 medyasının geleceğine dair umut verici bir bakış açısı yakalamaya yardımcı olmaktadır. NFXhaber olarak, detayları sizin için derledik.
Animoca Brands Metaverse’te Müziği Yakalayacak!
Animoca Brands’in Pixelynx’te çoğunluk hissesini satın alması, Web3 müziğinin yönünün emin ellerde olduğu anlamına gelmektedir. Satın alma işlemi, Blockchain devinin inşa etmesine, yatırım yapmasına ve yeni satın alımlarına olanak tanıyacaktır. Ayrıca müzik endüstrisinin geleceğini güçlendirecek stüdyolar, altyapı ve teknolojilere yatırım yapılması planlanmaktadır. Animoca Brands, bu ortaklıkla en iyi oyun ve Web3 topluluklarında uzun yıllara dayanan deneyimlerini bir araya getireceğini taahhüt etmektedir.
Pixelynx, 5 ülkede faaliyet gösteren Los Angeles tabanlı bir müzik ve Metaverse şirketidir. Müziğin Web3 geleceği için marka, sanatçılar ve hayranlar için fiziksel ve dijital ekosistemler yaratmayı hedeflemektedir. Ayrıca şirket, içerik oluşturucuların hayranları, ortakları ve platformları için nasıl deneyim geliştirebileceklerini yönlendirmelerine olanak tanımaktadır. Bunu yapmanın daha yeni yollarına geçmek istenilmektedir. Bunun için içerik oluşturucuların ve müzik severlerin müziği geliştirmesi ve para kazanması için yollar geliştirilmektedir.
Pixelynx’in platformunda ELYNXIR adlı yakında çıkacak bir oyun bulunmaktadır. Elynxir, özel müzik içeriği ve oyun içi koleksiyon öğeleri ile piyasaya sürülecektir. Ayrıca oynanabilir, sürükleyici deneyimler sunan yeni nesil bir mobil oyun deneyimi olarak tanıtılmıştır. Ek olarak Elynxir, gücünü Niantic Lightship AR teknolojisinden almaktadır. Ayrıca fiziksel ve dijital deneyimleri bir araya getirmek için planlarını yakında açıklayacağını bildirmiştir.
Oyun, oyuncuların oyunları, müzikleri, sanatçıları, koleksiyonları ve hayran yapımı içerikleri keşfetmesini sağlamayı hedeflemektedir. Bunun için gelişmiş artırılmış gerçekliği coğrafi konumla birleştirecektir. Bu, yepyeni bir içerik oluşturucu ve hayran deneyimi düzeyinin kilidini açar. Ayrıca, sistemlerle kaynaşmış oyun yönü, yeni müzik endüstrisi için büyük bir itici güç olacaktır.