Oyun sektörü, blockchain kullanımının yarısından fazlasını oluşturuyor

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

DappRadar’dan gelen yeni veriler, oyunların blockchain sektörü için hayati önemini devam ettirdiğini gösteriyor. Rapora göre, ağustos ayında oyun sektörü aylık kullanımı olarak blockchain endüstrisinin yaklaşık yüzde 50,51’ini oluşturuyor.

Genel olarak rakamlar sektör için iyi bir gösterge olsa da, bir önceki aya göre bir düşüş söz konusu. Geçen ay, oyun sektörü blockchain endüstrisi toplam aylık kullanımının yaklaşık yüzde 57,30’unu oluşturuyordu.

DappRadar’dan gelen verilere göre, günlük olarak 847.230 oyundan yaklaşık 698 milyon dolarlık işlem gerçekleşiyor.

Kaynak: DappRadar

Oyun sektörü uzun zamandır Web3, blockchain ve kripto dünyasına açılan bir kapı olarak lanse ediliyor. ChainPlay’in yakın zamanda yaptığı bir başka anket, 2.428 GameFi yatırımcısının yüzde 75’inin sektöre yalnızca oyun amacıyla katıldığını gösterdi.

Sektörün toplumsal olarak benimsenmesinin savunucusu sadece GameFi yatırımcıları değil. Uzmanlar, Kore Blockchain Haftası 2022’deki bir panelde GameFi ve kriptonun doğal olarak bir araya geldiğini söyledi ve oyunların çoğunun önümüzdeki birkaç yıl içinde oyun içi kripto ekonomisine sahip olacağına dair tahminler yürüttü.

Geleneksel oyun sektöründe uzun yıllardır var olan büyük oyun şirketleri de, gözlerini Web3’e dikmiş durumda. Xbox’ın başkanı, metaverse oyunlarına yönelik olumlu düşüncelerini dile getirdi ancak, oyna kazan (P2E) oyunlarına karşı biraz daha mesafeli yaklaştı.

Siber güvenlik denetim firması Hacken’in araştırmasına göre, GameFi endüstrisindeki birçok proje güvenliğe öncelik vermiyor. Axie Infinity’nin yan zinciri Ronin köprüsünün mart ayında 600 milyon dolarlık token kaybıyla sonuçlanan dolandırıcılık olayı, kripto tarihindeki en büyük hacklerinden biriydi.

Ayrıca son zamanlarda yapılan 60 Web3 tabanlı oyunun analizinde, kullanıcıların yüzde 40’ının birden fazla hesaba sahip bireyler olduğu saptandı.

Haber Kaynağı tr.cointelegraph.com

0
be_endim
Beğendim
0
dikkatimi_ekti
Dikkatimi Çekti
0
_z_ld_m
Üzüldüm
0
sinirlendim
Sinirlendim
0
hasta_oldum
Hasta Oldum
0
bir_fikrim_geldi
Bir Fikrim Geldi
Oyun sektörü, blockchain kullanımının yarısından fazlasını oluşturuyor
Sorumluluk Reddi Beyanı:

Blockchainmedya.com web portalında yer alan hiçbir haber öneri veya tavsiye niteliğinde değildir. Doğacak anlaşmazlıklardan Blockchainmedya.com yönetimi sorumlu tutulamaz.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Blockchain Medya - Kripto Haberleri ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!